Pagina's

woensdag 27 februari 2013

5 favorites


Vandaag vertel ik jullie mijn 5 favorieten producten. Ik ben sowieso over allemaal heel tevreden, en ik zou ze zeker nog een keer kopen!



Tea tree moisturiser | €3,99 | Trekpleister
Dit is een dag crème van superdrug,een merk dat verkrijgbaar is in Londen, vergelijkbaar met de kruidvat­/trekpleister. De moisturizer bevat natuurlijke tea tree, pepermunt en aloe vera. De moisturizer ruikt sterkt naar pepermunt, een hele fijne geur en heel fris. Als ik hem opdoe voel ik meteen dat hij opgenomen wordt door mijn huid. Deze moisturizer zorgt ervoor dat je onzuiverheden veel minder worden.


Andrélon Care&Repair serum | €2,49 | Action
Dit serum maakt mij haar heel glad en zacht! Ik breng het meestal aan na het wassen van mij haar. De volgende dag is mijn haar nog steeds glad en zacht!



Andrélon Care&Repair heat protect mousse |  €3,58 | Kruidvat
Deze mousse gebruik ik wel eens voordat ik mijn haar ga stijlen. Ik merk dat hij mijn haar goed beschermt tegen de stijltang. Ook wordt mijn haar er zacht van en het pluist door deze mousse veel minder. Ook droogt hij mijn haar niet uit, en geeft het wat volume.

Dove beauty blossom shower gel | €1,78 | Action
De geur van deze shower gel kan ik niet echt beschrijven maar het ruikt heerlijk! Een beetje ‘lente-achtig’ ;). Ik vind de shower gel heel ‘zacht’ en hij schuimt goed. Dat vind ik heel fijn! Helaas is het een limited edition, en waarschijnlijk alleen nog te verkrijgbaar bij de Action o.i.d.



Dove beauty blossom cream | €1,99 | Action
Deze beauty blossom cream hoort bij de beauty blossom showergel. De geur is hetzelfde als de shower gel. Dit is fijn omdat je na het douchen die heerlijke geur ‘bij je kan houden’ door deze cream aan te brengen. Ik vind dat de cream heel voedend is. En hij smeert gemakkelijk uit. Ook deze cream is een limited edition ;(


X Hester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten