Pagina's

donderdag 21 februari 2013

Wax voor je haar...


Wax.. misschien heb je er nog nooit van gehoord.. ik ook niet ;) Totdat ik een potje in de winkel zag staan en het uitprobeerde... Wauw!! Wat is dat goed spul zeg!

Wax is een soort harde 'pasta'. Ik vind wax geweldig omdat het je haar verstevigt zonder dat het hard wordt.
Eerder gebruikte ik wel eens gel of gelspray, voor diegene die niet weten wat gelspray is; het is gel, maar dan in 'water'/spray vorm, en dit wordt dan hard in je haar, net zoals gel, Het nadeel van gel of gelspray is dat het hard word in je haar, en ik vind dat zelf niet prettig. Toen ben ik begonnen met haarlak, maar sommige worden ook hard, en als ze dan niet hard werden had ik het gevoel dat mijn haar 'uitgezakt' was.
Het is dus niet altijd goed bij mij ;)

En toen... WAX! zoals ik al zei; wax is een soort 'pasta'. Ik kocht eerst een potje Andrélon super style shaper. Deze wax belooft dat je haar flexibel wordt verstevigt, het geeft je haar extra body, het maakt restylen mogelijk, geeft een warrig effect en... het belooft haar dat niet hard wordt! 

Andrélon super style shaper . 125 ml.



Zo ziet de Andrélon wax eruit, en zoals je ziet bijna op ;(


Mijn Andrélon wax is bijna op ;( Toen ik gisteren bij de Action liep zag ik de zogenaamde Hegron Wax voor €1,99. Die heb ik meegenomen! Toen ik thuiskwam zag ik wel dat de substantie iets anders is, die van de action is wat harder, maar wie weet wordt hij nog wat zachter. Op het etiket van de Hegron wax staat: Ideaal voor het creëren van trendy kapsels, geeft het haar stevigheid, volume en glans.

Hegron wax. 200 ml.

Op de foto zie je niet heel goed dat de substantie anders is, maar toch is deze wat harder.


Ik ben benieuwd hoe de Hegron wax is! Wie weet komt er nog een revieuw over!

X Hester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten