Pagina's

donderdag 7 februari 2013

Asia straight.. And my new outfit ;)

Hallo Hallo,
Whooow ik moet dit gewoon kwijt! Ik ben zo tevreden over mijn nieuwe shampoo...! Een week geleden: Ik liep in de action bij het 'verzorgingsvak' (shampoo's, deodorant,, je kent het wel ;)) toen mijn oog op de zogenaamde 'Asia straight shampoo van Schwarzkopf viel. Ik heb van mezelf krullen/veel slag, en je kent het wel; meiden met krullen willen stijl haar, meiden met stijl haar willen krullen. Op zich ben ik tevreden met mijn krullen, maar eens iets anders is natuurlijk ook leuk! Als ik mijn haar stijl met mijn stijltang (wat natuurlijk logisch is ;)) en wat mousse gebruik blijft het niet zo lang zitten, en na een paar uur heb ik alweer slag. Maargoed, mijn oog viel dus op de zogenaamde stijl shampoo! Nu is action natuurlijk een goedkope winkel, zo ook deze shampoo en conditioner, per stuk €2,00. Dus voor €4,00 had ik een shampoo van 300 ml, en een conditioner van 250 ml! Dezelfde avond heb ik mijn haar hiermee gewassen. Persoonlijk dacht ik dat het allemaal wel mee viel, ze beloven dat je haar stijl blijft tot wel 24 uur lang! Toen ik de volgende morgen wakker werd had ik natuurlijk onderin wel wat slag, maar lang niet zoveel als normaal! Ik ben een paar keer met mijn stijltang door mijn haar gegaan en stijl was mijn haar! De rest van de dag is mijn haar stijl gebleven! Wauw! Dit product raad ik echt aan!

And my new outfit..
Zoals ik gisteren al vertelde en liet zien had ik een nieuwe trui! En die heb ik vandaag aangehad! Gecombineerd met zwarte korte laarsjes en een spijkerbroek! Een nadeel,, hij pluist,, het zwarte hempje dat ik eronder aan had zit helemaal onder de pluisjes ;( Maargoed, wie mooi wil zijn... ;)
Met stijl haar (aa)

Peace men ;)




















X Hester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten