Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

Study... And a new sweater

Mijn poging om op tijd op te staan is officieel mislukt! Ik werd vanmorgen/vanmiddag wakker, keek op mijn wekker en het was 14:00 uur! En ik had me nog zo voorgenomen om op tijd op te staan ;(. Ik zit nu alles maar een beetje samen te vatten wat ontiegelijk saai is! Vooral laboratorium ;( en dan moet ik ook nog geneesmiddelenkennis leren.. Dat is pas zaaai :(. Op de achtergrond staat With You van Matt Simons op, Dat liedje komt je misschien wel bekend voor... hij is bekend geworden door jawel.. GTST! Die scene dat Bing in coma werd gebracht! En sindsdien ben ik echt verslaafd aan dat liedje, zo mooi!


Bleehh... samenvattingen maken! 

En dan nog wat.. ik ben helemaal happy met mijn nieuwe trui, het is zo'n oversized gebreide trui! Heel leuk, maar toen kwam ik er achter dat deze trui echt enorm pluist ;( hmm balen, maar ik ben niet voor één gat te vangen ;) Je kent misschien de zogenaamde 'pluizenrollers' wel, van die rollers met 'plakpapier', daarmee heb ik geprobeerd om de pluisjes weg te halen, maar dat ging niet op een wollen trui.. Dus heb ik al die duizende pluisjes met de hand er af gehaald.. Vreselijk! En dan te bedenken dat de trui natuurlijk weer in de was gaat als ik hem heb aangedaan en er dan weer van die pluisjes opkomen! Iemand misschien een idee hoe ik dit tegenga? (Heb wel gehoord dat je een panty bij zwarte kleding in je wasmachine moet stoppen zodat daar al die pluisjes op gaan zitten, helpt dat ook bij wol?!) Maar ik ga die trui gewoon dragen hoor! Je moet er maar wat voor over hebben denk ik dan maar... ;)
X Hester


Nieuwe trui :) Het is een aparte kleur groen,
maar laat die kleur groen nou precies in mijn vans zitten!




Dit waren wat pluisjes die eraf kwam, maar niet de die-hard pluisjes ;)
Die bleven lekker zitten







Geen opmerkingen:

Een reactie posten