Pagina's

maandag 4 februari 2013

Eerste blogbericht

Haha mijn blog is online :) ik heb vandaag dus een blog aangemaakt, samen met Paul! Ik heb hem geïnspireerd met mijn idee (aa). Jup,, ik wil eigenlijk elke dag wel proberen te bloggen over mijn bezigheden die dag, ik heb echt zo'n gevoel dat dit gigantisch gaat mislukken! :) maar ik blijf positief! Ik ga proberen om er elke dag gewoon even tijd voor te nemen enzo,, en nu kan ik ook eindelijk mijn camera weer eens gebruiken! ik heb een camera gekocht, meer voor vakantie's en dagjes uit, aangezien het nu geen vakantie is gebruik ik hem niet zo vaak! maar nu kan ik hem dus meer gaan gebruiken voor mijn blog! jeahh! Nu ik dit aan het typen ben, praat ik ondertussen met Paul op msn (ook al beweren sommige mensen dat het oud is, so be it! ik vind het handig :)), over onze grandioze ideeën die we hebben over onze blog! De link naar de blog van Paul komt in een ander bericht, hij moet hem namelijk nog even maken enzo ;) Haha dit klinkt zo grappig, wij hebben allerlei ideeën en ik durf te wedden dat we dit na een week echt saai vinden en echt lachen om dit bericht xD. Nu ik dit typ vind ik het eigenlijk wel heel leuk! Het is nog wennen met, 'wat moet ik nu schrijven' maar dat zal vast wel goed komen mag ik hopen!
Woops! ik kijk op mijn 'klok' op mijn laptop en zie dat het half 12 is, niet schrikbarend laat, maar ik heb deze week toetsweek en was van plan om morgen eens een dag te gaan leren! Maar ja... dan moet ik wel op tijd gaan slapen, anders lig ik de hele dag in bed! Dit klinkt heel 'Nerd-Achtig' (aa)
People.. ik ga slapen en jullie horen zeker meer van mij!

X Hester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten