Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

Mijn eerste week +1 dag op blogspot!


  • Deze week begon ik met mijn blog en poste ik mijn eerste blogbericht.
  • Deze week heb ik veel geëxperimenteerd op blogspot, ik kende deze site nog niet zo goed, dus moest ik uitvinden hoe alles werkte en volgens mij is dat wel gelukt ;)
  • Ook ben ik erachter gekomen dat ik kan zien wie mijn blog hebben bezocht...
  • Zo kwam ik erachter dat deze week 11 mensen uit de Verenigde Staten mijn blog hebben bezocht.
  • En  dat er 7 mensen uit Duitsland ook op mijn blog hebben gekeken. Nadat ik dit gezien had, heb ik maar een vertaalmachine op mijn blog gezet, zodat iedereen mijn blog in zijn eigen taal kan lezen ;)
  • Ook kwam ik erachter dat de meeste mensen mijn blog bezochten via Google Chrome.
  • Mijn eerste blogbericht is het meest gelezen!
  • En in totaal heb ik 136 pageviews  gehad! Best goed voor een beginner, toch?!

X Hester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten