Pagina's

maandag 11 februari 2013

Be creative!

Zondag had ik opeens een creatieve bui! Dus zocht ik mijn knutsel dingetjes bij elkaar en begon vol goede moed! Ik vind het altijd leuk om met postzegels te knutselen. Dus ook deze keer!
Ik heb twee labels gemaakt, en een kaartje met de Amerikaanse vlag, met daarop een envelopje en twee postzegels. Het is heel makkelijk om zelf te maken. Wat je nodig hebt:
- Postzegels
- Karton in verschillende kleuren
- Nog andere leuke knutsel spullen

De labels en het kaartje hoeven niet precies hetzelfde te zijn. Alles wat jij leuk vind kan!

De kleuren karton die ik heb gebruikt

Rommel op de tafel ;D

Een label met postzegels

Nog een label!
Kaartje met envelopje
En dit is alles wat ik heb gemaakt! Leuk om weg te geven!


X Hester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten