Pagina's

zaterdag 9 februari 2013

Mini shoplog ;D

Yeaah! Mijn internetverbinding doet het weer! Gelukkig! Op het moment dat je internet het een tijdje niet doet, merk je hoeveel je internet eigenlijk gebruikt en nodig hebt! Maargoed dat terzijde!

Ik ben weer eens een keer langs de action geweest! Action is zo´n leuke winkel. Ze hebben er altijd wel wat! Als ik in de action loop kom ik altijd wat tegen, de ene keer veel de andere keer weinig. Deze keer ben ik ´even snel´ naar de action gegaan, en heb er twee hele leuke notitieboekjes gekocht! Notitieboekjes vind ik altijd heel leuk maar eigenlijk bewaar ik ze nooit, ik gooi ze altijd weg omdat ik denk ´ach die lees ik toch nooit meer terug´. Maar eigenlijk leek het me wel leuk om ze eens te gaan bewaren, zeker omdat ik nu twee nieuwe heb gekocht. Ik weet nog niet heel goed waar ik ze voor ga gebruiken. Ik denk dat ik de grote misschien wel ga gebruiken voor school; om aantekeningen in te maken o.i.d. Wat ik met het kleine boekje ga doen weet ik nog niet.
Links het grote boekje, het thema is Parijs.
Rechts het kleine boekje met het thema New York.

Het zijn twee notitieboekjes van het merk 'Henzo'. Dit merk verkoopt vooral fotoboeken.

De achterkant van de boekjes


Zijkant van het kleine 'New York' boekje
Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. Een keer wat anders ;)

X Hester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten